2013/06/4an jasotako akta
Etorritakoak: Erabiltzaile posibleak eta
proiektuan interesa duten pertsonak (25
bat lagun), M-etxeako taldekideak.
AZALPEN OROKORRA
Tailerrari hasiera emateko zirkulu batean
jarri ziren etorritako guztiak, eta 3 kolore desberdinetako gometxen bitartez,
Berreibar proiektuaren inguruan dakitenaren inguruko balorazioa egin zen
(gorria: ezer/gutxi, horia: gutxi gora behera badakit, berdea: prozesu guztia
jarraitu dut eta oso argi daukat). Horrez gain bakoitzak zertan lan egiten duen
azaldu zuen elkar ezagutza handitzeko asmoz.
Ondoren, tailerraren helburua zein zen
azaldu zen, soziograma bat betetzea, non partaide bakoitzak proiektuan zein lekutan ikusten duen bere burua azaltzen
duen. Hori lortzeko, hasierako dinamika bat egin zen, Eguzki sistemaren dinamika.
Dinamika honen helburua, proiektuarekin erlazio zuzena daukaten zenbait
kontzeptuen balorazioa egitea eta beren arteko erlazioak irudikatzea izan zen,
horretarako 4 taldetan banatu ziren etorritako pertsonak, eta A3 zuri bat , errotulagailuak eta hitz batzuk
eman zitzaizkien. Guzti honekin, emandako terminoak erlazionatuz, eguzki
sistema bat marraztu zuten. Jarraian taldeka egindako irudi digtalizatuak.
1.taldea.
2.taldea.
3.taldea.
4.taldea.
Acta recogida el 4/06/2013
Asistentes: Posibles usuarios del proyecto Berreibar (25 personas
aprox) y miembros de M-etxea
EXPLICACIÓN GENERAL
El taller comenzó con las sillas colocadas creando un círculo. Cada
participante se sentó en una y se hizo la presentación del taller cuyo objetivo
era la elaboración de un sociograma
Cada asistente se autopresentó y dijo pegándose una pegatina, qué
sabia sobre el proyecto Berreibar (roja: poco/nada /verde: he seguido todo el
proceso y estoy muy informad@/amarilla: se un poco de que va el proyecto)
Las personas asistentes se
sentaron en mesas de 5 personas con el fin de crear un sistema solar por
grupos. En cada mesa había un A3 en blanco, rotuladores y un sobre con palabras
relacionadas con el proyecto. Las personas participantes del grupo debatieron
las ideas más importantes y decidieron su colocación en el sistema. Tuvieron
también la opción de escribir y sumar ideas que no encontraron en el sobre.
Más abajo se pueden ver digitalizados los resultados recogidos.
Grupo1:
Grupo2:Grupo3:
Grupo4:
No hay comentarios:
Publicar un comentario